ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان

علیرضا رئیسی قربان آبادی؛ سمیه پوراحسان؛ مهشید تجربه کار

دوره 12، شماره 46 ، دی 1400، ، صفحه 67-89

https://doi.org/10.22054/jem.2022.62371.2203

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، شناسایی رفتار شهروندی سازمانی معلمان و ساخت و اعتباریابی پرسشنامه‌ای مناسب برای سنجش آنها بود. روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه معلمان متوسطه آموزش و پرورش (ناحیه یک و دو) شهر کرمان در سال تحصیلی 1400-1399 می‌باشد. روش نمونه‌گیری در این پژوهش دردسترس بود که در اجرای مقدمانی حجم نمونه ...  بیشتر